ادامه ی پست قبل

خب، همونطور که قول داده بودم به خودم، راجع به علت مچ دست راستم تحقیق کردم. البته قبل از تحقیق هم حدس می زدم که علت درد از ناحیه ی ماووس لبتاپ باشه، چون فقط دست راستم درگیر بود. و خب یه 24 ساعتی هم از لبتاپ فاصله گرفتم و دیدم که دردش خیلی کم شده و نزدیک به صفر و با مراجعه ی مجدد به لبتاب دوباره درد عود کرد.

راه های ممکن برای کاهش درد:

1-کار با ماووس رو به دست چپم بسپارم.

2-استفاده ی از صفحه لمسی لبتاب رو جایگزین ماووس کنم.(برای دست راست)

3- وارد کردن ورزش بخصوص ورزشهای تقویت کننده ی مچ دست به سبک زندگیم.


راستی قراره یکشنبه 18 ام فروردین 1398 یه جای بخصوصی برم. در جهت " دوست داشتن خود" .ان شاءالله وقتی که رفتم و به نتیجه ی مطلوبم رسیدم اینجا می گم که از چه قراره.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد